Words

Andas in djupt.
Säga det jag hållt inom mig länge nog. Frågor...

Är det rätt? Bör jag vänta? Blir det som förr igen?
Ett spel med den högsta insatsen någonsin.

Lyfter min blick och möter din. Allvaret i mina ögon möts av en lätt frågande blick.
Andas in djupt.

Öppnar munnen och börjar prata. I samma ögonblick som orden yttras ändras ditt ansiktsuttryck.
Du tittar mig djupt in i ögonen och öppnar din mun.

Orden går inte att tyda och jag vet inte vad ditt ansikte vill säga...
Inte denna gång. Det måste finnas ett bättre tillfälle...för mycket frågor



Ser dig gå igen. Utan svar...
Det var inte första gången.
Men det var den sista...



Kommentarer
Postat av: Ina

Låter inget bra min vän . . :(

2009-07-14 @ 00:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0