Äh vad dålig jag blivit på detta...

Bloggen och därmed du har fått alldeles för lite uppmärksamhet på sista tiden..så jag tänkte uppdatera dig lite...



 Jag har i stort sett flyttat hem till Onsala nu. Tanken är ju att jag skall bo här och hålla koll på huset när föräldrarna är i fjällbacka. Samtidigt så blir det riktigt smidigt nu när jag börjar jobba en del i kassa n på hemköp snart igen...provjobbat två dagar redan. Jag känner ju redan små aggressioner mot alla småsaker som folk aldrig lär sig...som när de påpekar alla rabatter som finns trots att de går in automatiskt. Trodde de att vi i kassan hade pluggat in alla varor samt vilket pris de har och vilken rabatt vissa har varje vecka?
 Suck
 


 Men har kommit i kontakt med lite nya kundkretsar som är intressanta...små kids från nian på kapareskolan med alldeles för mycket attityd...eller curlingkidsen som kommer och handlar lyxvaror istället för skollunch. Råkade höra en lite kul konversation idag som visar på detta:
 "Tjej: Oj vad dyrt! Får du hela ditt studiebidrag eller?
 Kille: Jaaa...Eller egentligen inte...de brukar bara sätta in en massa pengar på mitt konto ibland...haha
 Tjej: Niiiiiice!"

Ljuva bortskämda Onsala....Men det har ju sin charm...haft så mycket underbara moments här så jag skall inte klaga på stan.



Vad händer i helgen då? Tänker du...

 Jo, Imorgon så blir det STCC rally i Göteborg. Pappa hade fått tag på fribiljetter på något vis så jag tyckte att det skulle vara kul att gå. Det skall ju tydligen vara ganska snabba bilar, så jag kanske kan njuta lite trots totalt avsaknat intresse av all motorsport. Förutom F1...
 Tänkte lägga upp lite bilder imorgon iallafall..om jag får tid. För direkt jag kommer hem börjar ju Sverige - Danmark...Men vi får se som sagt var...

 Lite annorlunda inlägg idag...skall försöka hitta på något roligare till nästa gång....



Just det...jag vill dela med mig av en underbar musikvideo jag hittade på youtube tidigare idag. Älskar texten!

 

Gillade ni den så rekommenderar jag resten av låtarna han gjort..lite speciella men jag gillar hans humor och känner igen så mycket av alla everyday things han sjunger om!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0