Drumroll....

Tittat på lite musikvideos nu och jag längtade helt plötsligt tillbaka till tiden när jag var ung... Ni vet när livet var så enkelt att man inte ens kan jämföra det med dagens tillvaro. Kärleksbekymmer bestod i att man kanske inte kunde skicka lappar till den man tyckte om för att man hamnat för långt ifrån den man gillar i klassrummet den dagen. Den dagen ja...för nästa dag kunde man vara kär i någon annan utan att det verkade konstigt. Det accepterades för alla kände likadant.
 Sedan var det ju bli tillsammans med någon. Har också blivit helt otroligt komplicerat med åldern. Det finns inte något riktigt bra och tydligt sätt att göra det. Återinför chansfrågning säger jag. Skulle göra mitt liv mycket enklare, framför allt...



En helt annan sak jag tänkt på ikväll är lite åt samma håll kanske...För har ni någon gång tänkt tanken på hur det skulle vara om alla du känner dig inte gjorde det längre. De vet inte vem du är och du får en helt ny chans att göra ett första intryck. Tror du att du hade hamnat på precis samma plats i i din vänskapskrets då? Det gör inte jag iallafall... Jag vet iallafall ett fall där det nog inte blivit på samma sätt. Men vem vet egentligen...?



Och nu dags att lämna dessa tunga tankar bakom mig och istället berätta om morgondagen... Det blir grill hos Isabelle! Har inte så koll på med vem utan har som vanligt istället fokuserat på vad som skall förtäras under kvällen. Det blir egengjorda hamburgare med sallad och annat gott. Till detta dricks någon typ av fruktdrink (med stor säkerhet får jag iallafall ta mig en öl för att behålla någon manlighet).It´s going to be great!



Skrev inte riktigt vad jag tänkt mig ikväll, men det blev nog bra ändå!

 Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0