Födelsedag...

Vaknade idag och kände direkt att allt var som vanligt, trots att jag åldrats ännu ett år.

 Har blivit glad för alla goa hälsningar jag fått på telefon och i textform! Hade t.ex. en hel familjekör som sjöng på länk från fjällbacka imorse, vilket kändes bra. Även Rebecca skall ha en elogé för sitt vackra sjungande via mms!

 I övrigt så har dagen inte varit något utöver det vanliga. Mer än att det var min första arbetsdag för denna sommar. Fick syn på mitt schema också och upptäckte vem de delat ut alla dåliga tider till....! Jobbar alla lördag utan två fram till v 33... och rätt många fredag också... well well! Skall inte klaga utan istället vara glad för att jag fick jobb alls...

 Apprå på att få saker(snygg övergång va?) Så fick jag mina shades från tradera idag. På födelsedagen! Tog lite shots så också får ta del av dessa vackra bågar...




                                                          



 Tog lite vackra kort nere vid bryggan igår också. Nästan helt vindstilla och lite skymmning på gång. Mycket vackert!



                                      



Nu blir det joggingtur för mig!
 Ha en fortsatt bra dag...

Kommentarer
Postat av: charlotta

haha, desamma! Du förresten...är du bra på det där med bloggdesign? Eller vet hur man gör iaf? Skulle behöva lite hjälp? haha!

2009-06-22 @ 19:45:46
URL: http://charlottaaw.blogg.se/
Postat av: charlotta

Grattis på födelsedagen btw!

2009-06-22 @ 19:46:49
URL: http://charlottaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0