Good week!

En bra vecka hittills! Hunnit med att jobba en hel del, trots att jag råkade åka hem från jobbet två timmar för tidigt häromdagen...lite hjärnsläpp...
 Har också blivit en del jogging i det vackra vädret och naturligtvis solning! Idag var jag tillockmed så duktig så jag dammsög halva huset, klippte allt gräs nere vid vattnet och plockade tång i två timmar... Fast det går ju an när vädret är såhär skönt...

 Hur ser resten av veckan ut då? Imorgon blir det jobb...0845-1700... så egentligen borde jag väl ha lagt mig.. Torsdagen är ledig och då kommer en vän över. Planen är att det skall bli världens bästa torsdag... något som inte är en omöjlighet, då rabarberpaj, sol och bad är några av ingredienserna denna dag...
 Fredag och lördag är tyvärr också jobbdagar så det finns risk att jag inte kommer ha så mycket intressant att skriva om här. Dock har jag börjat fila på en lista över alla irriterande vanor kunder har... planerar att visa upp den så fort jag känner att den är fullbordad....

 Nu blir det sängen här iallafall!



 Lite pajbilder till er... har ni vägarna förbi är ni välkomna in på en bit! Bara att knacka på...

                         



시간이다
아름다운



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0