Midsommarkransen!

Precis som utlovat har jag idag slängt ihop en personlig midsommakrans. På grund av tidsbrist har jag dock inte hunnit arbeta på den så mycket som jag hade hoppats, då jag har hämtat lite grejer i stan och varit på lägenhetsvisning med syster....



 The final result!

 

Som ni ser är den kantad med delikata kanelgifflar. Jag valde att knyta vita och röda blommor runt dessa då det var just dessa två jag tilläts beskära från trädgården
 Som pricken över i ville jag ha med ett dajmpapper för att symbolisera den eviga kampen mellan sötsuget och den goda karaktären. Djupt va?



 Nu skall jag snart försöka lägga mig..lite spänd faktiskt. Utöver att det blir midsommarfirande med släkten så skall jag bli födelsedagsfirad imorgon, så jag hoppas på lite trevliga presenter... Accepterar alla typer av gåvor från er också...dock inget under 100 kronor.



Sleep tight homies...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0