Murder in midsummer..

Gillar titeln...även om den är helt lösryckt och inte har något med saken att göra...om man inte tar med det som sades i min och Idas burnout påväg till bussen då...det var nästan lite mord..nae nu var jag orättvis!

 Haft jättekul ikväll och jag borde säkert egentligen inte skriva blogg nu. Förhoppningsvis tar allt mitt goda omdöme (It's alot!) över och suddar ut alla saker som allmänhet och privatperson inte borde få ta del av!



Anteckningar från hemresan....

 "Sitter på en buss full av fjortisar(vet inte om man använder detta uttryck längre). Min Mp3 räddar mig lyckligtvis  från alla tillfällen som skulle kunna leda till någon som helst social kontakt med dessa individer. Samtidigt vill jag på något sätt prata med en sådan...se vad för skumma tankar som rör sig i huvudet på den....lite på samma sätt som man vill klappa babianen när man är på zoo...
 Jag har haft en underbar och alldeles för kort kväll iallafall!! Jag älskar världen!
"



 Sista meningen var inte det minsta onykter, trots älskandet...För just nu är mitt liv nästan så bra det någonsin kan bli....Jag vet vad som fattas och jag tänker ta tag i det...Be aware!

  I've said too much and I need some sleep!



 Sov gott, och se upp för la muerta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0