Photographjogging

Precis så!
Under ett samtal med min nyvärvade bloggcoach, och vän Isabelle så tipsades jag om att likt Carl och Allison i Yes man ge mig ut på en tur photograph jogging! Detta är ett försök att få liv i min blogg som under en tid nu saknat all motivation att uppdatera sig själv....

 Nu tänkte jag redovisa resultatet av min joggingtur!



 
 
Här upptäckte jag hur svårt det är att hålla kameran rakt samtidigt som man joggar i normal hastighet.

   
     

Här upptäckte jag hur svårt det var att träffa mig själv + hålla god min vid löpning kombinerat med fotografering...Vill också säga att backen som ligger bakom mig är precis så brant som mitt ansiktsuttryck visar. Kameran ljuger!


 

Den vänstra bilden tog jag mest för att den är suddig vilket ger intrycket att jag sprang fort. Även i detta fall ljuger kameran. Den högra bilden är på dödsbacken som leder upp till målet. För er skull tog jag ingen bild med mitt ansiktsuttryck här...



På det hela taget tyckte jag det var en helt grym idé iallafall. Tänkte helt bort all trötthet och kände knappt att jag hade ont i min felande fot som ogillar att jag springer. Rekommenderar er som har svårt att finna motivation till träning att istället ge er ut på en estetisk fotograflöptur!



 Nu hoppas jag ni får en god fortsatt kväll!
 Adios.

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag tror jag ska prova det nästa gång ;) hehe

2009-06-17 @ 22:06:41
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/
Postat av: Attif

Angående sneda bilder, använd verktyget beskär i PS! Goddamit!

2009-06-18 @ 09:29:46
Postat av: Henrik Pyssling

Då hade det ju inte varit äkta!

2009-06-18 @ 13:39:40
URL: http://henrikpyssling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0