Sol, löpning, shopping och fotboll

En riktigt skön sommardag idag igen!
 Blev ett par timmar i solen och det räckte för att mina kinder och panna skriker till varje gång jag rör vid dem...Tror jag kör med faktor nästa gång....



 Efter detta blev den ännu en underbar löptur. Det finns få saker som är så underbara som att kunna sträcka ut i långa löpsteg i sommarvarma Onsala. När man sitter på jobbet och sliter så är det kvällens löptur som lockar mest!
 


 När jag kommit in efter löpturen så gick det väl åt ett par halvtimmar till att komma ner i normal temperatur...sedan skulle man värmas upp igen. In i världens absolut varmaste bil för att köpa kläder...Mycket kläder(för att vara mig) också...
 Tog mig friheten att fotografera dem för er skull!





Hemkommen och lycklig efter allt nytt satte jag mig för att se fotboll med jordgubbar, kex och plockgodis som sällskap...Livet är bra nu!





Sov gott homies!
Hälsa gärna på mig på hemköp imorgon. Lång dag och jag hade blivit glad av att se ett ansikte jag känner igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0