The race...

Då har man varit och tittat på motorsport för första gången... Och jag gillade det!
 Nu hade vi lite flyt då stallet bjudit in oss vann totalsegern idag med hjälp av den mycket trevliga föraren Tomas Engström. Vi hade fått VIP pass och jag kände mig sådär viktig som man bara kan göra med två VIP halsband på sig... Kul att få vara tuff ibland!



 

 Såhär ser det ut inne i Engstöms honda. Jobbigt läge om det är någon viktig sport man inte vill missa på radio...



Det var mycket annat roligt som hände än STCC loppen. Såg sonen Bernadottes porsche, men likt hur hans far kör så fort så fartkamerorna inte hänger med, hann jag inte fota prinsens bil innan den var borta...
 Annars var det lite superbike racing samt salut + nationalsång från någon random kör och en ostindiefarare. Ni får själv lista ut vem som gjorde vad.
 Henrik Lundqvist var också på plats och fick åka med Ekström på ett par varv, varefter han fick ett diplom av någon anledning jag tyvärr inte förstod...





 Nu sitter jag här och skall precis lägga mig...Hann dock få ett fint kort på soluppgången som precis är på gång....midsommar är nära!




 Ha en fortsatt underbar helg allesammans. Det tänker iallafall jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0