Vackert väder, dumma tankar och film...

När man tittar ut genom fönstret blir man helt lycklig...Små vita moln som långsamt glider över en helt blå himmel. Solen glider mot väst och kommer inom en timme eller två stråla rakt in i min lägenhet...
 Det är nog trevligt väder för en promenad...

 Så går vi vidare till mina dumma tankar. Vilket betyder att jag brainstormar ett par meningar utan att egentligen berätta vad det handlar om. Så om ni inte orkar läsa det kan ni hoppa ner till nästa stycke...
 Jag tror jag vet vem som är perfekt, men jag vet inte till vad. Rädd att göra någonting fel så övertalar jag därför alltid mig själv att avvakta. Samtidigt som jag frågar mig själv om jag skulle kunna leva med att inte ha tagit reda på svaret om det är rätt eller fel...
 Så kommer det ju alltid förbi nya intressen...det kan vara ett par faktastiska vacka ögon eller ett leende som får mig att smälta ner till fotknölarna. De bränner sig fast på näthinnan och får mina tankar att snurra ännu fortare än de gjorde från början. Och då är de ofta helt omöjliga. Eller helt enkelt fel. Men jag kan inte släppa det like that...

Sådär...då var det bara en sak kvar..Den sista filmen jag har tillgång till just nu. Förhoppningsvis kommer jag hitta de resterande inom kort...
 Enjoy







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0