Kinamacka, kanin och final!

Så var jag tillbaka igen...denna gång utan filmer och deprimerande tankar...för magin är kanske över!
 
Well, jag vill dela med mig av min underbara lunch. Dessa mackor har varit min lunch i stort sett varje gång jag ätit i skolan. Troligtvis bland det godaste som finns!
 I detta fall blev det en Chicken Sweet chili...





Efter skoldagen och den underbart välsmakande kinamackan, mötte jag upp Isabelle för att shoppa lite inför kvällen....kvällen då finalen i Mästarnas Mästare skulle avgöras!
 Kvällen utvecklade sig på ett mycket bra sätt och ett par minuter före nio satt vi mycket mätta och glada. Maten hade blivit kycklingpytt med stekt ägg och segraren i Mästarnas Mästare hade blivit Per Elofsson!
 
I övrigt måste jag också ha med Isabelles nyligen införskaffade kanin. Jag tycker att Ellen är ett lämpligt namn till den, och jag vet att ni alla håller med mig!

 



Isn't she wonderful?
 Well, hoppas att ni sover gott!
 Jag siar om att ni kan se fram emot inlägg om spisinköp, studietrötthet och lördagsmiddag med Maria denna vecka...naturligtvis tillsammans med allt annat jag tycker bör skrivas om!
 Adios!



Kommentarer
Postat av: MrOrpon

Kinamackor är bra skit ^^

2009-03-18 @ 00:20:07
Postat av: Anonym

Vart införskaffar du dig dessa goda mackor då ? ;) hehe Hoppas allt är bra med dig sysling.

2009-03-18 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0