Kommer jag att ångra detta?

Tänker idag inte berätta om dagens händelser...trots att det var en riktigt kul dag. Tandläkarbesök, ÖB och rusta och Isabelle!



 Men som sagt var kommer inlägget handla om något annat. En av mina mörkaste hemligheter...
 När jag var yngre gjorde jag en del kortfilmer. Helt oseriösa och med alldeles för lite självdistans. Tanken var ju dock att inte någon skulle se dem. Det var från början en kul hobby, menjag fick sedan reda på att man kunde få bra betyg i ämnet bild om man gjorde filmer. Så jag lämnade in mina filmer. Tanken var ju fortfarande att ingen skulle se dem. Dessvärre spelade vår bildlärare upp dem på skolan helt utan att rådfråga mig. Såhär i efterhand är det lite roande, men jag var väl inte helt nöjd med det då...
 Hursomhelst så har jag kommit över hur pinsamt det var, och jag tänker nu under en tid framöver dela med mig av dessa videoklipp. Hur pinsamt det än är!



 När ni ser dem vill jag att ni förstår hur oseriöst det var. Och jag har inga kommentarer till någonting!

 






 Till alla er fans så kan jag tyvärr meddela att första episoden saknas...



Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, denna kommer jag ihåg! älskar den.

2009-03-12 @ 19:53:18
URL: http://hallonhanna.devote.se
Postat av: Mikaela

Hmm, får mig bara att tänka på Henrik på stranden vid Anfi! ;)

2009-03-12 @ 22:33:17
URL: http://pumpalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0