Låt den rätte komma in....

För det är väl precis det allting handlar om?
 Det råkar också vara dagens filmval. Isabelle kommer över och skall få äta överraskningsmiddag med tillhörande efterrätt. Något som jag klurat på i ett par dagar nu...bestämde mig till slut för en gammal favorit från ett par månader tillbaka. Efterrätten är inhämtad från recept.se's lite nyttigare sektion. Så den är faktiskt nästan okej att äta på en vardag....
 Bilder på detta komm naturligtvis att finnas tillgängliga vid ett senare tillfälle!

 


Dagens andra händelser som måste nämnas är väl att inköp av både våffeljärn och damsugare gjorts. Våffeljärnet åkte in i ett skåp ganska fort, så jag skulle slippa frestelsen att göra våfflor right here, right now!

 Dammsugaren kände sig hemma mycket fort och vi bondade direkt...



Lite städning hann jag också med...och man kan inte vara annat än nöjd!



 Nu skall jag alldeles strax börja med maten, så det blir fördigt i tid till det att min gäst anländer!
 Ha en toppenkväll och titta gärna in senare igen!



Kommentarer
Postat av: Ina

Ah, du köpte ett våffeljärn lagom till våffeldagen som är imorgon ;) Smart.

Själv har jag inget, så får klara mig utan. Snyft.

2009-03-24 @ 21:57:02
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0