Mat&Film

För er som entusiastiskt väntade uppe till klockan fyra imorse på att jag skulle lägga upp matbilder så kan jag bara be om ursäkt...
 Till er och alla andra kommer de här!









Visst ser det gott ut? Vill tacka Maria som försett mig med receptet till denna underbara maträtt!



Angående filmen, så gillade jag den starkt. Jag är inte typen som gillar att bli vettskrämd av en film helt utan handling och med enda avsikt att just skrämma livet ur folk.
 Den här hade det mesta jag vill ha i en skräckfilm, men kunde kanske haft lite mer av allt för att bli riktigt riktigt bra...
 Fanns några starka scener som jag verkligen tyckte om. På det hela taget rekommenderar jag er alla att se den. Även er som, likt mig, inte tål för äckliga saker.



Ha en bra dag homies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0