The party of a lifetime...och Episod III

Jag är tillbaka!
 Dagen har hittills bestått av städning och förberedelser. Blir lite party ikväll med en lätt begränsad gästlista. Tar jag in mer än 15 pers så känns det som någon kommer dö av syrebrist i mitt mycket begränsade utrymme.
 Jag kom just hem efter att ha hämtat klappstolar samt borr hos Isabelle....fick också en mycket fin kökshandduk som matchar mina grönt nyanserade väggar...

 Nu tänkte jag sätta mig och plugga tills gästerna börjar droppa in....blir nog också en välförtjänt pizza till middag idag...it´s gonna be great!

 


Då har vi kommit fram till ögonblicket som ni alla....vi alla väntat på!
 I give you....Episod III





Kommentarer
Postat av: charlotta

Snygg inhackande zooomning!! När kommer BSB videosna?! ;D Good woork!!

2009-03-13 @ 15:52:07
URL: http://charlottaaw.blogg.se/
Postat av: Henrik Pyssling

Har inte kvar dem:( Och de är ju bäst!

Har du möjligtvis någon?

2009-03-13 @ 16:07:37
URL: http://henrikpyssling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0