Weekendfun!

Men vilken kul helg jag har haft! Allt man någonsin kan önska fanns med! Spis, Sport, Skola och Socialt!
 Sjukt välformulerat med alla S om jag får säga det själv...
 Hursomhellst så började helgen på lördag(!). För fredagern var så händelsefattig så den behöver inte nämnas. Den planerade utekvällen uteblev...
 Men lördagen blev riktigt rolig. Maria kom förbi runt 18:45 och plockade med mig till hemköp på frölunda torg. Där handlades det taco-tillbehör och annat gott som vi skulle smaska i oss under kvällen.
 


När vi kom hem upptäckte vi, med viss besvikelse, att frölundas match inte tv-sändes....I brist på annat fick det bli "vem vill bli miljonär" och "Robinsson". Trots en del "same old, same old" känslor så får vi väl ge tv4 godkänt för sitt nya program. Det kan inte vara lätt att göra om något som gjorts så många gånger förroch ändå behålla lite spänning.
 Till Robinsson hade vi ju också våra sjukt goda och perfekt tillagade tacos...tack(o) så mycket spisen!



Kvällens höjdpunkt blev när vi sedan satte igång twilight och fick sällskap i soffan utav två påsar godis samt en chokoladkaka. Filmen var helt okej. Ungefär som jag väntat mig, fast lite annorlunda....ähh nu börjar jag låta som Peter Korp...
 Jag ser iallafall fram mot nästkommande filmer, och jag kommer kanske tillockmed läsa böckerna om jag får tid. Jag har lite gissningar på slutet och jag vet inte om jag kan vänta så länge med att få svaret.
 Kul kväll iallafall



Idag blev det en mycket fin start på dagen, med skidor och skidskytte plus gårdagens rester till frukost. Jag passade på att ta ett städkort också...Egenligen ämnat för en kommentar till min sysslings blogg, men jag måste nästan visa min lilla men trogna bloggpublik hur jag ser ut när jag vaknar på morgonen och får för mig att städa lite!





Senare på dagen kom Isabelle med en toppenidé! Pizza at my place till handbollsmatchen mellan Sverige - Montenergo. En match som inte var brutalt gastkramande, men det gjorde inte så mycket. Sällskapet och pizzan fanns ju där så hur kan man vara missnöjd då? Och dessutom var det ju Sverige som vann!



Efter detta satte jag mig med skoluppgiften som skall lämnas in nästnästa tisdag. Kändes bra då jag nästan blev klar med halva bara idag. Det blir nog en lugn och skön vecka nu.



 Nu tänkte jag lägga mig och jag hoppas att ni haft en lika fin helg som jag har haft!
Sleep tight!



Kommentarer
Postat av: Ina

Nämen, där är ju den där rockaren jag såg igår. Hittade en konstig länk och så dök den där rockern upp. Vart kommer han ifrån ? ;) hehehe

hihi

2009-03-23 @ 20:03:40
Postat av: Henrik Pyssling

Ingen som vet, ingen som vet... ;)

2009-03-23 @ 21:58:09
URL: http://henrikpyssling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0