"Jag vaknade i Mölndal...."

Morn!
 Igår hade jag nog den roligaste utekvällen i Göteborg någonsin!
 Dansade, gjorde INTEslut på så mycket pengar, och träffade nytt folk...Ellen och Angelica! tuffa namn.
 Skönt att jag vaknade helt utan bakfylla också...mindre skönt att jag inte vaknade i min egen lägehet...
 
 Angelica...personen vars lägenhet jag hamnat i hade igår dragit hem mig efter vi gått hem från valand...Minns att jag sa att jag helst ville åka hem till mig själv, men möttes av ett argument om att jag skulle få thaimat...som jag aldrig fick! (lurad ;< )
 Jag var också mycket noggran med att poängtera att ingenting skulle hända...
 Jag skrev ialalfall lite anteckningar imorse när jag vaknat....

"Haha!
 Detta har aldrig hänt tidigare...Jag vaknade i Mölndal....Jag bor inte här...helt enkelt mycket oväntat!
Men jag har visst minne från igår och jag vet at ingenting hände. Hamnade hos Angelica som är 21 år gammal och jobbar på astra zenica...just nu ligger hon till vänster om mig och sover...jag kollar naturligtvis på vinterstudieon sedan en timme...kul situation..vad gör man?!
 Jag sitter i en främlings lägenhet och tittar på storslalom.
 Jag undrar hur hon är när hon vaknar....jag tänker hoppas på trevlig..Det är iallafall en fin lägenhet...36 kvadrat med en 40-tums tv på väggen..Och jag ser på hennes dvd-samling att hon har bra filmsmak..."

Blev ännu konstigare när hon vaknade...för hon var jättebakis och ville sova och jag ville åka hem...men jag visste ju inte riktigt vart i Mölndal jag var....hur skulle jag ta mig hem?
 


Idag blir det iallafall hemgjorda pommes och hamburgare hos Damir....som skall förtäras till extended edition av sagan om ringen 2 och 3. Kommer bli toppen!
 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nästa gång ska jag se till att du vaknar upp i Stockholm :D

2009-03-14 @ 16:09:20
URL: http://pumpalens.blogg.se/
Postat av: wingman

tycker du utelämnade viktiga detaljer som hur du kom hem tex.

2009-03-14 @ 19:18:12
Postat av: Henrik Pyssling

Jag kanske fortfarande är där:o

2009-03-14 @ 19:30:15
URL: http://henrikpyssling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0