En riktigt bra dag...

 "Underbar morgon!
 Sitter på en spårvagnpåväg till första dagen på massagekursen. Himlen är klarblå och solens strålar slår gnistrande emot den regnvåta asfalen..
 Det är någonting otroligt vackert med den här morgonen...precis som en sådan där dag då någnting viktigt håller på att ske.."



 
Såhär såg det ut påväg till vagnen...



Det blev en bra dag också. Lärt mig massa massagegrepp, så jag faktiskt skulle kunna göra någon nytta om jag pillade på någons rygg nu... Det är roligt och känns som en sak man kommer kunna ha användning av en hel del...

 Efter massagekursen åkte vi hem till Tobbe och Tina från klassen och åt pizza i solen. Sedan blev det "In Bruges" på Dvd...Hade glömt hur bra den är...minns knappt när jag såg den senast...längesedan var det...

 Nu skall jag sova, och hoppas att jag får mer än 4 timmars sömn, som det blev igår...



 Sov gott med er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0