Ett beslut är nära...

 Det blir ett sådant där nattinläg idag igen...började tänka på that someone och så blev jag tvungen att skriva här...always like this...
 Jag tänker återkomma till titeln lite senare....



 Valborg har varit toppen iallafall! Gårdagen var rolig, och jag minns att jag sammanfattade den med orden "dans, sumo och kareoke".....Vilket kanske kan låta lite oroväckande. Ingen kom till skada iallafall och det var på det hela taget en lyckad kväll.
 Tyvärr tog jag dock beslutet att det var dags att göra mat när jag kommit hem...Då koordinationen nog inte var på topp så slutade det hela i att det ris som på en gaffel lämnade kastrullen, inte helt sällan, halverades på vägen till min mun...Något jag blev varse då jag satte ner fötterna vid sängkanten imorse...RISFOT!!!!!!



Men efter risfotincidenten så måste jag säga att dagen utvecklade sig på ett underbart sätt . Kom till slotskogen runt två-tre och låg sedan där och gottade mig till sent på eftermiddagen...runt sju skulle jag tro...
 Sällskapet var riktigt trevligt också...Max, Dammi, Isabelle, Mike och lite vänner till dem...
Underhållningen bestod i såpbubbelblåsning, frisbee, kast med hård folieboll, pipa och matlagning.
Parkmyset följdes sedan upp med filmkväll, chips och cider....Great day!



 Har suttit och försökt skriva något bra som kan knyta an till titeln...plötsligt kommer jag underfund om att allt jag skriver handlar om något helt annat. Hade jag verkligen så fel när jag trodde jag hade bestämt mig...?
 För det har jag inte...Hur mycket jag än försöker så kan jag inte komma ifrån det. Och hur mycket jag än försöker så kan jag inte göra någonting åt det.

 Det enda positiva detta för med sig är att jag kan leka ihop sådana här gåtor som kanske, kanske någon liten stackare sitter och försöker lösa. Om du visste hur självklart det är när man har facit...
 Allt som sägs har en mening.



Nu är det på tiden att jag går och lägger mig...Godnatt gott folk!



 Om någon är sugen på slottskogstrevligheter idag, så är det bara att hojta...I´m game!



Kommentarer
Postat av: Ina

Oj, någon satt uppe till sent :P

Jag kan lösa gåtor ;) hihi

2009-05-02 @ 09:29:15
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0