God help me...



Quite a nightmare....



Annars så har dagen varit ganska bra. Vi repeterade ben- och sätermuskelmassage för att sedan gå vidare till idrottsmassage...
 Idrottsmassage kan utföras innan träning som ett sätt att få igång blodflödet..lite som uppvärmning. Det går ut på att man våldför sig på ett ben. Det skall göra ont...lagom ont...Lite öm i högerbenet iallafall...
 Sedan blev det riktigt go massage....Handmassage, följt av ansiktsmassage. Riktigt skönt...

 Och imorgon är det sista dagen...Så då kan jag börja auktionera ut mina 10 första övningsmassager...Fick höra att runt 100-150 kronor skulle bli ett bra pris...Och bänken får jag ju imorgon så det är bara att hojta om ni är sugna!



 Nu skall jag sätta mig med skolarbetet igen...sedan blir det diskning...wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Hypnotoad

Livet är surt utan diskmaskin!

2009-05-25 @ 23:43:08
Postat av: Bezzo

Jag kan komma och diska om jag får något för det :)

2009-05-29 @ 11:25:10
URL: http://toksmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0