Hahaha....

Ett försök till förfriskad blogghantering...



Haft en helt underbar dag och jag är så glad så jag bara stod och skrattade framför spegeln när jag kom hem...jag stod bara och skrattade hejdlöst....nu skrattar jag igen...

 Jag har som vanligt...tyvärr...gjort lite anteckningar under kvällen som jag tycker att ni skall få ta del av...

"Sjukt nöjd...längesedan jag mådde såhär bra!".

 "Haha, oerhört många relationsskämt jag inte kunde dra ikväll....vilket gör kvällen ännu roligare! Jag mår så bra....you made my day blind martyr... ;)"


I övrigt så var det roligt att träffa alla igen. Längesedan man såg Mike, Damir, Ida och så på samma ställe samma kväll. Och så var det naturligtvis jättekul att träffa Cecilia igen...en klasskomis sedan femman...



Dessa komentarer, i kombination med den mystiska kommentaren sammanfattar min kväll mycket bra....
 Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag...fast det tvivlar jag på...nu skrattar jag igen...

 Det är nog bäst att jag slutar skriva nu...Adios amigos and amigassssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0