Längesedan...

Lite för längesedan jag skrev här, Men mitt liv har funkat lite för bra nu på sista tiden för att jag skulle våga ändra på någonting. Och idag lär inte bli något undantag...Först skall vi lämna in vår b-uppsats(Äntligen!) och därefter blir det grillning och party med några från klassen...Med mina vanliga låga krav kan jag säga att det garanterat kommer att bli kul!



 Appropå låga krav så kollar jag lite på Xena just nu...Säga vad man vill om gamla tvserier som  gick på tv för 7-8 år sedan, men underhållande är dom.
 Jag hade gärna sett mer Knight rider och Mcgyver istället för dagens skräpshower om livsstil eller alla dåliga komediserier som syns i rutan nuförtiden. Jag menar, bara det faktum att den bästa komediserien som går idag  började sändas 1990 säger väl en hel del...



 Nu skall jag äta min frukost innan den kallnar. Skall du ut ikväll kanske vi ses någonstans...Vilket som så får du ha en fantastisk fredag.
Aloha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0