Måndag

Idag är det på något sätt en typisk måndag. Sätta igång med skolarbetet på riktigt, städa lägenheten och handla mat...Matinhandlingen är nog det viktigaste. Jag har levt på pasta och ketchup i en halv vecka nu...
 Idag varierar jag mig genom att äta ris till lunch...bara ris...

Ris som med stor sannolikhet bräns just nu bara för att jag sitter här och skriver..Så viktig är du för mig!



'

Such great hights - The Postal Service



Ikväll blir det bio. Änglar och demoner med Anni. Skall bli roligt att både se filmen, och träffa en vän jag inte sett på ett par veckor. Får försöka träffa allt Göteborgsfolk nu innan jag flyttar hem till Onsala för att sommarjobba...Blir lite svårare då...



Nu har magen börjat kurra så jag har bestämmt mig för att riset är klart...hur al'dente det än är...



 Ha en bra måndag...om det nu finns något sådant..

Kommentarer
Postat av: Stor-Muftin

Vart får du plats med musen på ditt lilla skrivbord?

2009-05-18 @ 18:02:22
Postat av: Henrik Pyssling

on my right i sängen!

2009-05-18 @ 19:01:09
URL: http://henrikpyssling.blogg.se/
Postat av: Lill-Muftin

Va!? Det låter ju inte okej asså..

2009-05-18 @ 19:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0