Music.

Hade det inte varit för musik så hade jag sällan skrivit här. Alltid är det ångon låt som inspirerar mig...ni vet när man lyssnar på en text som träffar helt rätt på en...Eller kanske påminner dig om någon eller något...

 Nu var det galet nära att detta inlägget blev ett sådant där djupt med vaga texter om kärlek och bekymmer...inte ikväll!



Var ju och såg änglar och demoner igår. Faktiskt helt okej...ungefär som da vinci koden. Sådär så man ställer sig upp i salongen, nickar lätt med ett belåtet leende och yttrar orden "Den var ju bra..fast inte lika bra som boken".
Annars har det varit lite projektarbeteskrivande idag. Tyvärr inte så mycket som man hade önskat....Känns alltid som jag får gjort för lite..



Men imorgon skall jag försöka ha en produktiv dag. Tänkte ge mig ut och jogga, skriva klart det sista på artiklarna och äta en bra fukost! Varit dålig på det några dagar nu...



Nu blir det sängen för mig...

 Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men pojk! Flytta till Stockholm istället! :D Här finns ju allt och lite till! Om du känner dig ensam så kan vi leta fram någon vilsen göteborgare som kan hålla sig sällskap ;)

2009-05-20 @ 18:18:41
URL: http://pumpalens.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag menade ju förstås att det lönar sig mer att shoppa vanligt än på internet :P



kul att du ska bo i onsala ett tag föresten :) fler tillfällen att kunna ses :D

2009-05-20 @ 22:14:38
URL: http://hallonhanna.devote.se
Postat av: Ina

Pannkakor är aldrig fel :P Du kan få bjuda mig på pannkakor mellan den 29onde - 31a ;P Då är jag hemma :) hehe

2009-05-21 @ 11:08:57
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0