Onsala 43994...

Dags att åka hem än en gång... Inte ofta det händer!



 Hade dock tänkt att ta med mig datorn så jag kan arbeta med b-uppsatsen lite...så, har ni tur så kanske jag hör av mig här under helgen också!
 Annars hade jag planerat att hälsa på hos frisören...lite sugen på att göra något nytt...men saknar samtidigt inspiration ork och uppfinningsrikedom för att göra just detta...
 I övrigt hoppas jag på mycket mycket sol...när man är hemma finns det ju inte så mycket annat att göra än att sola ändå...Såvida ingen kommer och hälsar på mig då!
 Fast alla man känner har ju flyttat från Onsala så...



Well well...det blir inte längre än såhär....Eller jo, just det. Min hibuskus blommar!
 Peace.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0