SLUTA RÖK!

Sitter  min lägenhet och pluggar. Det är soligt och skönt ute så jag har öppnat fönstret lite... Efter 10 sekunder möts jag av röklukten som är evigt närvarande utanför mitt fönster. Min granne röker konstant på sin balkong, vilket gör att det alltid luktar rök i min lägenhet om jag vill ha ett fönster öppet.
 Ingenting jag kan göra någonting åt...var helt enkelt bara tvungen att skriva här för att jag blir så irriterad!
 Jag såg henne för första gången igår också....hon var en sådan där tanig surkärring som knappt sa hej tillbaka när jag hälsade. Blängde på mig...

Sådär..nu har jag fått snackat lite skit om min granne, så allt känns mycket bättre igen...Tillbaka till studierna!



Kommentarer
Postat av: Ina

Stackare, röklukt är inte det minsta attraktivt! Usch, tycker synd om dig :P

2009-05-21 @ 22:10:00
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0