Spontant midnattsbak...

Vill börja med att säga att jag haft en supernice tacokväll med Bell...inte bara för att det var trevligt, utan också för att det rimmar lite..



När jag kom hem var det dags att skriva klart om en av artiklarna till projektarbetet. Det handlar om Mindfulness based stress reduction. En typ av meditationstreatment som skall hjälpa patienter med olika krämpor. I detta fall rökning.
 Jag blev iallafall klar med det ganska nyligen och gick då in till köket för att se om jag kunde baka något roligt. Det hela slutade med att jag inte orkade leta upp något recept utan helt enkelt blandade okända mängder av socker(huvudingrediens), havregryn, mjöl, vanilinsocker, grädde, vatten, bakpulver, sirap och sötningsmedel med två ägg....något som jag sedan lade i en smord form och nästan satte in i ugnen...men jag bestämde mig för att peta ner lite färska äppelbitar i det först...Väntar nu nyfiken på det färdiga resultatet...
 Kan fresta med en nulägesrapport från ugnen...







Cliffhanger!

Kommentarer
Postat av: Mogul

Blanda massa olika goda saker, kan inte aldrig bli fel =D

2009-05-22 @ 11:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0