Vackert väder.

Idag vaknade jag av att en smal solstråle träffade mig rakt i mitt stängda öga!
 Ändå ett helt okej sätt om man jämför med att få en kaktus över sig eller så...



Gårdagen var skön och lugn, men det var lite tråkigt att Sverige inte gick till final i hockey-VM, även om det tyvärr var ganska så väntat...
 Så jag fick finna glädje i att äta godis och flarn...flarn som nästan har ätits upp idag på morgonen! Man kan verkligen inte lämna nåonting framme i detta huset...



Ikväll blir det trevlig grillning med familjen...vilket skall bli riktigt trevligt...om itne annat för att man inte har råd att köpa så mycket kött när man är student!



Vill avsluta med en trevlig frukostbild...





Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0