Tankar tidigt på morgonen...

Det finns de som inte gillar att gå upp tidigt på morgonen... Jag har alltid trott att jag var en sådan människa. Men nu när jag sitter här och äter frukost- en skål med yoghurt, müsli med extra finrussin och keso i så tänker jag klarare än någonsin. Problem som finns blir mindre och alla frågor får svar... Jag tror faktiskt att jag är väldigt lycklig...
Anna Ternheim sjunger i bakgrunden och lägger ett ytterligare lugn över hela morgonen... En till nivå av glädje.

Varför behöver det finnas dåligheter på jorden? Det finns ju onekligen nog med bra musik för att mätta alla öron...



Nu måste jag kila iväg till tandläkaren... Ber om ursäkt för överflödet av punkter...

Ha en bra morgon, gott folk. Och lyssna på mer musik...



Kommentarer
Postat av: Pärlor

Världens sötaste Henke!

2009-10-13 @ 12:58:24
Postat av: Liv

well du måste ju erkänna att du skulle vara mkt lyckligare med mig;)

2009-10-13 @ 21:46:40
Postat av: Henrik

Hmmm....

I love sol.

2009-10-13 @ 22:33:30
URL: http://henrikpyssling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0