Bara i Frölunda....

Haft en riktigt bra vecka. Riktigt bra.
Och haft en riktigt bra kväll också för den delen...
Började med att jag kollade davis-cup tennisen med en fredlig 3.5 här hemma i soffan. Enmansfesten drog sedan vidare till Viktor där även Tobbe anslöt. Här tittades det på Percy tårar. Jag hade helt glömt av hur rolig den serien är ... Alldeles för längesedan den tittades på...
Efter fem avsnitt blev pressen från Cocksie, som väntade på oss på ett uteställe, för hög, så vi åkte dit. (jag vet att jag missbrukar ",").
Hursomhelst så kom vi dit, bara för att upptäcka att Cocksie inte svarade på telefonen. Som den torped jag är blev jag då inskickad för att hämta ut denna vilsna individ. Hursomhelst gick denna planen i lås och vi satt senare och diskuterade genialiteten i killinggänget på en bar 200 meter därifrån...



Priset tar dock det reklampapper som satts upp i varje portuppgång jag gick förbi på vägen hem....





Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0