Nu....

Nu är jag riktigt nöjd...Sitter här, lagom klädd och lyssnar på det finaste albumet just nu... Regina Spec....

Kom hem från en fantastisk kväll... Dyra öl... Dyrt inträde... Men. Underbara vänner och... Nu tänkte jag skriva av de anteckningar jag förde påväg hem..



Riktigt kul ikväll... Och efter jag skrivit detta brukar jag skriva att något fattades... Men på något sätt känns det som allt stämde.... Det var längesedan jag var såhär lycklig efter en utekväll.. Kunde ju vara bättre, för det kan det alltid vara. Jag kunde ju ha fått med mig rätt kostym!

Just nu känner jag för att bara lägga mig ner i spårvagnen och somna till Crystal Castles. Jag älskar mitt liv! (
Det ballar ur? Reds anm.)

Herr Sol vill nu säga godnatt och adjö för ikväll. Och än en gång... Livet är helt underbart!








Kommentarer
Postat av: Fru Sol

Just nu känner jag för att bara lägga mig ner i spårvagnen och somna till Crystal Castles. Jag älskar mitt liv!



Hahaha I love you!

2009-09-20 @ 23:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0