Sent igen..

Ännu en kväll sitter jag här och trycker på tangenter efter klockan nått tolv... Tänker skylla på att jag sov så länge som till 11 imorse.
Jag kände mig iallafall bättre när jag öppnade ögonen denna morgon. Febern var lägre och jag hade ingen huvudvärk alls. Och när jag gick ut så sprack faktiskt det milstjocka molntäcket upp för en sekund och skickade en stråle ljus över vägen till vagnen.. Som om vår goda sol försökte få mig på så gott humör det bara gick. Och självklart funkade det...



När jag gick ut från pedagogen fyra timmar senare hade jag haft min sista föreläsning i biokemi. Och det är ju inte något som bör gå någon förbi utan speciellt firande... Så jag och vännerna satte av mot vasa för att hitta något trevligt matställe.. Och bara minuter senare satt vi med öl och annat drickbart och väntade på god, god mat. Plötsligt sätter sig Oldsberg ett per bord bort. Som de hälsopedagoger vi är anmärkte vi på alla cigaretter som röktes samt de två hamburgare som åts upp. Vad dryg jag är som sitter och skriver skit om en kändis som bara försöker leva sitt liv... Har väl fast anställning på aftonbladet snart...



Jag skulle kunna berätta mer om min dag, men det jag redan skrivit tycker jag är ointressant nog... Hoppas någon har nöje av att läsa det iallafall...



"Could you imagine how horrible things would be if we always told others how we felt? Life would be intolerably bearable."
Randy K. Milholland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0