Sjuk...

Vaknade imorse och förstod inte riktigt vad som hände. Någonting var väldigt högljytt så jag började sänka volymen på min TV. När det inte hjälpte stängde jag av den helt... Fortfarande något konstigt ljud. Med zombielika steg stapplade jag runt i lägenheten i säkert 30 sekunder till innan jag insåg att det var min väckarklocka som ringde...

Denna toppendag utvecklade sig snabbt till det värre. När jag gick till bussen kändes det som jag hade träningsverk i hela kroppen...det krävdes att jag skulle få yrsel och huvudvärk innan jag insåg att jag lyckats bli sjuk... Igen. Argh!



Färdigklagat för nu, trots att jag har mer material som kanske kommer upp senare i helgen.
Skall lägga mig nu och hoppas att jag mår bra nog för att ta mig till skolan imorgon... Wish me luck!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0