Tenta och mycket mycket mer...

Inte igår jag skrev här. Så jag antar att jag förlorat iallafall hälften av mina läsare. En kvar helt enkelt... (Skrattknapp)



Idag hade jag tenta i lite grundkemi och organisk kemi. Det kändes helt okej och för första gången tycker jag faktiskt att kemi är intressant... Det krävdes helt enkelt att någon fick mig att inse hur det hänger ihop med kost. Tack Barbara!

Tentan ja.. Vi bestämde att vi skulle gå och fira att vi var klara med den och samtidigt bränna det hål på tre timmar vi hade före nästa föreläsning. Så vi gled in på ett kafé (med rättigheter)  runt 11:01. Det var trevligt och inget mer ovanlgit än vänner som snackar skit över en öl. Sedan knäckte någon idén att vi bör köpa explorer och dricka före nästa föreläsning... Sedan blev det konstigt.
Det jag tar med mig från denna dagen är iallafall Den oerhört goda sushin som jag och Fredrik kom över till ett helt okej pris.






Vad har mer hänt sedan sist jag skrev? Den frågan skriver jag varje gång. Och varje gång säger jag också att mycket hänt men att jag inte orkar skriva om allt på en gång... på så sätt håller jag uppe illusionen om att jag har ett intresannt liv utan att behöva anstränga mig för att visa det...

Men någonting kan jag berätta är att min jäkla pissgranne som röker så mycket så det stinker ända in i min lägenhet ibland, nu har skaffat sig en jävla blockflöjt. Jag ber om ursäkt för språket, för jag försöker verkligen att inte använda sådana kraftuttryck. Men ibland måste man...
Nu tänker du: "Men en blockflöjt kan inte vara så illa. Tänk om han skaffat trummor." Tänker du så kan du väl själv sätta ett band(ja jag kommer från 80-talet) med dålig flöjtmusik och lyssna på det 28 timmar om dagen. För det är så mycket han spelar. Mysteriet är hur fan(förlåt) han lyckas röka och spela samtidigt. 





Sarkasm tror jag de kallar det.



Kommentarer
Postat av: Mary

Här har du en bra sida som kanske hjälper dig med din besvärliga granne..



http://www.grannfejden.se/



LYCKA TILL!

2009-09-20 @ 14:58:17
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0