I brist på rubrik...

Påväg hem efter en kul kväll med klassen. Faktum är att det, enligt mig var en av de mer lyckade kvällarna med klassen hittills...



"Inte perfekt... Det blir det nog aldrig. Om jag inte tar tag i detta... Sådär tänker jag ett par gånger om dagen.. Och har gjort över en galet lång tid...
Jag vill skriva något kort och romantiskt... Men just nu passar det sig helt enkelt inte."



För att frångå mitt djupa jag, och istället hoppa till nuet, så sitter jag och väntar på ettan vid järntorget... Detta efter att jag, helt i önödan, avlagt en spurt som skulle fått självaste Bolt att häpna...

Här är mina fötter!





Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

gjorde hon? hehe, vad pinsamt om hon på något sett får reda på att hon ligger uppe på min blogg :P



"Detta efter att jag, helt i önödan, avlagt en spurt som skulle fått självaste Bolt att häpna..." - haha :P

2009-09-05 @ 11:03:09
URL: http://hallonhanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0