Vill ni säga något så får ni göra det nu...

För från fredag kommer jag vrida tillbaka klockan sju timmar.... Detta innebär att min natt börjar ungefär när alla vanliga människor vaknar på morgonen. "Varför?" undrar du kanske? Isåfall känner du mig uppenbarligen inte bra nog.
Klockan 0300 på natten till lördagen den trettonde februari invigs vinter-OS 2010.
Jag har just spenderat två timmar med att skriva in alla tillfällen då sverige medverkar i en gren och har medaljchans(om än bara teoretisk) i min kalender. Och jag inser inte ens att det var nördigt... Så hängiven är jag.



Tanken är iallafall att min tv och dator kommer sända OS dygnet runt under dessa underbara veckor. Och om någon som är intresserad skulle ha vägarna förbi så är ni naturligtvis välkomna in. Vill dock redan nu be om ursäkt för alla tomma pizzakartonger i dörröppningen och den halvätna kladdkakan som bör stå någonstans på soffbordet. Att sängen kommer vara obäddad är nog ingen chock... Och våga inte ta min plats i soffan ifall jag mot all förmodan inte redan sitter där.

Välkommen!



Jag tänkte skriva in de allra viktigaste hålltiderna för dig som inte är så intresserad av sport. Då kan du iallafall titta på dessa grenar och verka kunnig när alla dina vänner pratar om det nästa dag...
Fast det kommer senare.... Nu skall jag dra mig till sängs för idag!







Kommentarer
Postat av: Liv

haha du e allt bra rolig du:)

knäppa idéer du har för dig hela tiden;)

2010-02-11 @ 15:41:49
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0