En riktigt bra helg...

Allt började med en toppenkväll bredvid Maria i fredags och följdes upp av en riktigt kul utekväll med klasskamraterna igår. Söndagen blev en rehabkväll med vinterstudion, fotboll och film... Men vi tar det från början nu....



Fredagen spenderades som sagt var vid sidan av Maria från min förra utbildning. Vi åt sushi och kladdkaka med "The proposal" som underhållning. En lättsam romantisk komedi, som Maria imponerande nog lyckades gissa nästan hela plotten till efter bara några minuter.
After eight kladdkakan, som jag lovade att skriva några ord om, var riktigt god, och fick lovord av både mig och Maria. Mäktig men riktigt, riktigt nyttig... uhm.
Filmvisningen föjldes upp med ett par prestigelopp i Mario kart på N64... Lyckligtvis fick vi vinna över den andre varsin gång och hamnade på samma poäng i den sista och avgörande turneringen. Något som troligtvis var bäst för vår vänskap ändå.



Lördagskvällen inleddes även den med sushi. Det var lite musiklyssnande och vätskedrickande hos Axel som gällde, och det var inte förän jag blev helt fucked i dryckespelet fuck the dealer som det riktigt började ta fart för mig. Jag gjorde ensam slut på halva kortleken och hamnade som resultat i riktig toppform! Kvällen fortsatte på studentpubben och avslutades, precis som föregående kväll med Mario Kart... Denna gång var det jag som vann! En riktigt rolig kväll!



Söndagen började med en promenad och fortsatte sedan med en lång, skön tupplur. Sedan var det en riktigt go bandymatch på tv... VM-finalen mellan Sverige och Ryssland. En match som gick till förlängning och slutade med att Sverige lyckades avgöra efter 20 minuters konstant press av ryssarna. Jag blev naturligtvis överlycklig och fick med mitt glädjetjut garanterat grannarna att undra över vad för mongo som bodde i lägenheten brevid.. Igen. Och med OS i antågande så var det absolut inte sista gången...



Nu tänkte jag avsluta denna helgen med en god natts sömn. Imorgon är det badminton, och sedan föreläsning på pedagogen.
Men innan jag lägger mig måste jag ge er något att lyssna på...

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0