"I Kissed A Girl And I Liked It!"

Fenomenalt liveband!
Men jag skall börja från början... Vid halv nio inleddes familjemiddagen. Alla var samlade och jag minns att jag tänkte hur lycklig jag var över att ha en så himla bra familj (älskar er!!!!! - hej full). Iallafall så tog jag en bild av vår underbara förrätt!



Denna röksmörgås följdes upp av den största entrecote jag någonsin sett. Över 4.5 kilo var det.. och vi 9 orkade göra slut på ungefär hälften.... "Hellooooo fyllekäk!"



När vi ätit upp huvudrätten gick jag för att vila lite. Var alldeles för nära att hamna i en "no return from matkoma", men lyckades rycka upp mig. Då började tävlandet. Naturligtvis med ett familjespel... Ordet familjespel beskriver inte alls hur stämningen var... Tänk kalla kriget så hamnar du närmare...
Naturligtvis blev det tjejerna mot killarna, en uppsättning som främjade till mer osämja än någon annan lagkombination...
Hursomhelst så gick det relativt smärtfritt i ungefär en halvtimme. Då hörde damlaget fel på ett svar och all frid och dröjd flyg sin kos. Det var iallafall undehållande och efter ett glassätarbreak var ställningen otroligt jämn. Vid denna tidpunkt var jag dock tyvärr tvingad att lämna min kära familj för att glida ner och se fyrverkeriet med mina vänner... Det går rykten om att matchen fortfarande pågick runt 01:30...



Fyverkeriet var, som vanligt, mer galet och storslaget än något man någonsin skådat förr. Det låter som en överdrift, men de andra fyrverkerier jag sett har verkligen inte kommit i närheten... Aja, vi lämnar det nu, och petar istället in lite trevliga bilder på mig tillsammans med de vänner jag firat med ikväll.







Jag minns att jag, vid något tillfälle ikväll, stängde mina ögon och tänkte "om jag öppnar mina ögon igen och finner mig själv liggandes i min säng en måndagmorgon med spöregn utanför min dörr och en lång skolvecka framför mig, så skulle det vara helt okej... För jag hade just haft den bästa drömmen i hela mitt liv..."

Hoppas er nyår var lika fantastisk som min...
Godkatt!



Kommentarer
Postat av: Dritdust

you kissed a girl? better you loved it!:)<3 I Bet the girl did;)

2010-01-04 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0