Shoppingspree

Idag var planen att titta runt lite på en tv-bänk med mamma, och kanske köpa en. Det slutade med att jag kom hem och hade spenderat ungefär tre gånger så mycekt som tänkt och bland annat köpt en tv-bänk, ett soffbord och en vägglykta.... Och trots fattigdomen så är det längesedan jag var såhär nöjd!
Därför tänkte jag ge er lite bilder på allt kul jag köpt... Nu kan ni sitta och se fram emot bilder på min lägenhet 2.0. Möblerna kommer om tio dagar, så nedräkningen börjar nu!









Soffbordet skall vara i samma färg som mediabänken. Fanns dock inte i rätt färg på bild.



Nu är det dags att sova! Imorgon blir det filmkväll med sushi, kladdkaka och Maria. Jag tänkte skriva en kladdkakerecension någon gång i helgen, då jag har testat ett helt nytt recept.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0