Sista utekvällen...

Klockan är 06:19 och jag har just kommit hem från sista utekvällen för iår.. Det känns lite sorgligt, och jag kan erkänna att jag blir lite nostalgisk när jag sitter här och skriver....
För jag har just sagt farväl till födelsedagsbarnet Sofie, som jag inte vet när jag kommer träffa igen... En katt som är så underbar så jag inte tänker försöka beskriva det med ord...



Så jag använder denna bilden istället...(Förlåt...)



Det är första och enda gången jag tänker fylleblogga från Gran Canaria, och just därför så tänker jag inte sudda ut det jag skriver nu, när jag vaknar imorgon... Vad det än är..
Som att Stekarn och Katten, som inte är Sofie, gick in på en toalett för en stund sedan och att jag och mannen bakom disken i receptionen sedan dess hört ett...uhm.. spinnande ljud från katten som är på toa... Otrevligt, men samtidigt lite kul...
Sådant tänker jag inte sudda ut... uhm...



Men nu skall jag inte vara elak mer för idag, utan helt enkelt sammanfatta kvällen med att Sofie är världens bästa födelsedagsbarn och att det har varit en helt fantastisk tid här nere... Jag kommer verkligen att sakna allt när jag åker.. Och alla.



Jag återkommer innan jag åker hem. Godnatt alla katter.. Och er andra också, för den delen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0