A great day, before a greater day on the greatest week...

Helllloooooo everybody!
Det är en så galet bra vecka detta. Jag kan knappt beskriva hur bra allt fungerar. Och imorgon sticker jag till Helsingborg och då kommer det bara bli bättre. Jag önskar bara att jag hade en klon av mig som kunde följa med fru sol på CC. Men I´ll make it up to you! Och nu står det skrivet i sten.. Once you blogged it, you can´t unblogg it...



Allt känns så mycket bättre nu. Som om jag haft en ryggsäck på mig i ett par år som jag äntligen fick ställa ifrån mig idag. Och nu behöver jag inte skriva mystiska bloggar längre... iallafall inte lika ofta.

Nu skall jag packa och fixa för resan... Wohoo!
Och icke att förglömma så kommer Rebecca på måndag. Det skall bli ett par riktigt bra veckor nu framöver!

Good evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0