Kom just ihåg varför jag skapade denna bloggen...

Häromdagen satt jag och sparade ner alla mina gamla blogginlägg från lunar så jag har dem kvar efter de stängt sidan, och jag fick nog med skratt för att hålla mig lycklig året ut... Det roliga var att jag skrev precis likadant som jag gör nu. Eventuellt med lite mer fjortistouch, men i stort på samma sätt. Det var kärleksförklaringar i det tysta, dikter, listor och långa inlägg om hur sjukt lycklig(eller olycklig) jag var.

Tänkte ge er lite utdrag, så jag börjar med en dikt från min tunga kärleksperiod med Charlotta:



En dag i mitt liv.....

Mån 2 feb 2004 21:00

Har hänt en sak nu...e lessen....

Jag hör nu ord....

Ord som får mina ögon att tåras....
Mina läppar att darra....
Min kropp att skälva...
Mitt hjärta att värka....

Orden vill inte försvinna...

De rinner som tårar för mina kinder...
De går genom min kropp som skälvningar..
De fräter i mitt hjärta...

Jag vet inte vart jag skall ta vägen...

Vart jag skall gömma min sorg...
Kärleken är ju så underbar....
Men just nu gör den bara väldigt, väldigt ont...




Personligt medelande till mitt hjärta:

Tors 14 nov 2002 20:42

Personligt medelande till mitt hjärta:
Ta å bestäm dig nån gång...börjar bli jävligt irriterad på att du bara går och blir kär i alla....särkillt när det är med personer som är helt omöjliga för mig att få....detta börjar bli jobbigt ju....


-Detta är väldigt kul, då det är precis av en sådan anledning denna bloggen föddes!



SNART LOOOOOOOOOOV!

Tors 1 apr 2004 21:54

Imon e de lov...eller efter imon alltså...
Viktiga saker:

Min flicka

TV
Seinfeld
Mat


-En fantastisk sammanfattning stämmer än idag, sånär på punkten att jag inte har flickvän för tillfället...



Godnatt!

Mån 18 okt 2004 20:50

nu börjar de dra i ögonlocken...det e nog bara för att jag änsträngt mig så mycket idag(A)

*ler*


inatt drömde jag att jag var spindelmannen....känner mig lite mobbad...men det va fräckt...förstår verkligen hur han känner sig:P


ha de gött alla


-En dröm jag fortfarande minns, då det utan tvekan var ett av de mäktigaste ögonblicken i mitt liv!



Underbart är kort..

Mån 6 feb 2006 23:45

 

Långsama steg över den fuktiga sanden. Månen lyser klar över havet som krusar sig i den ljuva brisen. En omfamning.

Vattnet över din kropp och läpparna mot hennes. Ögonen möts likt stjärnornans möte med det djupa havet. En kyss.


Vi ligger på solstolen i en värld utan tid. En värld utan bekymmer, sorg och tårar. En värd där det bara är vi. Älskar dig.


Underbart är kort.


-Efter julen på cran canaria 05/06. Ett av de få år då jag faktiskt inte träffade någon intressant tjej där nere... Improvise much?



The office...

Tis 23 maj 2006 11:23 (Uppdaterad Tis 23 maj 2006 16:30)

Du är Pam, jag är Jim. Kommer jag någonsin få mod nog för att berätta?


-Svaret på den frågan är "Ja, ett par veckor senare i ett onyktert sms klockan 3 på natten efter det att jag upptäckt att hon hade pojkvän." Det var då jag lärde mig precs hur viktigt tajming är vid kärleksförklaringar.



Vill avsluta detta blogginlägg med en lista som handlar om just varför jag(årsmodel 2003) ogillar holländare...

Solen skiner och allt är.........
Fre 26 dec 2003 17:53

e så lycklig så jag snart sparkar ner en holländare(hatar dom)
Därför har jag idag bestämmt mig för att framhäva mitt hat till holländare världen över med en lista:

10 Orsaker att hata holländare:

1. En armbågade mig på käften
2. Dom är Fula
3. Dom är bra på vattenpolo
4. Dom är säkert rasister eller nåt sånt!
5. Dom är så jävla många!!!!!!!!
6. Dom har fula frisyrer
7. Dom kan inte enns engelska när dom är fullvuxna
8. Dom dricker för mycket och blir högljydda;P
9. Dom är fula(igen)
10. Dom luktar säkert illa också...


Tack för mej




-Ack, hur långt man gick för att få uppmärksamhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0