On the sofa...

Skall precis ta och lägga mig för att sova på soffan, men tänker ändå skriva helt kort om kvällens händelser.

Det var en riktigt riktigt bra kväll. Alltid när Sofie är med på ett hörn så blir det helt fantastiskt. Det är konstigt, men jag tror att vi är lite partysoulmates. Och detta är ändå någonting jag skriver helt tillnyktrad!
Vi kom dock, i onyktert tillstånd, överens om att flytta ihop någon gång under vår livsstid, då detta garanterat kommer bli the best and wildest time of our lives.

Men kvällen. Jag hade ett mål hela kvällen. Ett mål som jag haft tidigare kvällar, och aldrig riktigt nått. Ett mål jag hoppas att en gång nå och bara...





Lite för djupt va? Jag vet inte. Jag skriver och tänker iallafall så nu, och så är det iallafall.... nu.

Robyn - Dream on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0