...and a beautiful smile

Sitter på vagnen och vet inte riktigt vad jag skall skriva...
Jag vill skriva att fru sol är bäst... som vanligt. Men jag vill också skriva att mina goda klasskamrater är bäst... Och såklart att
Du är det. Med det leendet...
Som du förstått så sitter jag och bloggar under the influence. Men jag måste säga att, när jag tog den där hamburgaren på chalmers så peakade nog mitt liv för första gången på länge. Allt är så jävla bra..(ursäkta kraftuttrycket).
Nu står jag och väntar på ny spårvagn vid linné. Jag sätter igång spellistan "Blå" och inser att
du är helt bäst. För all glädje du skänkt mig, utan att jag knappt träffat dig. Min goda vän, du är helt fantastisk!

Men nu när jag sitter på vagnen hem så inser jag att
Du också är helt fantastisk...
Leendet...
Det är med det leendet på mina läppar som jag somnar ikväll. Jag hoppas att ni sover lika gott!








Godnatt från ett vintrigt Frölunda!

Kommentarer
Postat av: Fru Sol

Du gjorde min dag både igår och idag genom att skriva så fint! Du anar inte hur mycket det värmer mitt hjärta! Bästa!!!

2010-03-15 @ 14:09:30
Postat av: Fru Sol

Du gjorde min dag både igår och idag genom att skriva så fint! Du anar inte hur mycket det värmer mitt hjärta! Bästa!!!

2010-03-15 @ 14:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0