Sleepless in Frölunda....

Legat sömnlös i flera timmar. Jag vet inte om det är fullmånen som lyser in i mitt rum eller vad det kan vara som håller mig vaken...

Jag vet att det kommer bli en bra påsk iallafall. Det har jag känt ett tag nu. Tyvärr blir det ingen stor familjesammankomst, då i stort sett alla åkt åt olika håll, men vi träffades ganska nyligen ändå...
Jag kanske får besök, även om det känns ganska osannolikt. Klart är iallafall att det blir lite party på lördag. Hört rykten om dans också... Hoppas på vals!



Himlen är riktigt klar. Kanske blir det solsken imorgon? Jag har tagit fram min cykel nu och hoppas på solsken varje dag för att kunna komma tillbaka i form igen. Känner mig lite som i en svacka efter all vinter som varit...
Nu skall jag försöka sova igen. Hoppas ni sover gott iallafall!
Och jag skall försöka bli bättre på att skriva här.



Adios!





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack Henrik! =D Då blir det aningen bättre! =D

2010-04-09 @ 13:28:29
URL: http://highheeled.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0