Göteborgsvarvet 2010

Imorgon gäller det. För ungefär två månader sedan bestämde jag mig för att jag skulle springa varvet. Sedan dess har det varit målet med hela vårens träning... Och imorgon gäller det.

Som den välplanerade individ jag är så har de två senaste dagarna till stor del bestått i planering och förberedelser. Nu när man studerar på ämnet så är det extra kul att nörda in sig lite... Maten har ändrats för att ge mer kolhydrater och olika kombinationer av kläder har testats. En spellista har sorterats på ett sätt så de motiverande låtarna skall komma precis när jag behöver dem mest...

Så nu sitter jag här med perfekta förberedelser och är så laddad att jag skulle kunna ställa mig upp och börja springa nu.



 


 

Imorgon ses vi på gatorna i Göteborg.

21862 out.



Kommentarer
Postat av: Hanna

lycka till!!! :D

2010-05-22 @ 01:53:50
URL: http://hallonhanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0