Tvärtomlägenhet...

Är äntligen klar med det som kan vara the finishing touch på "storarummet" i min lägenhet. Detta då en lampa, två bokhyllor samt nya gardiner satts upp och min gamla bokhylla demolerats och sedan bit för bit burits de 100 meterna till containern.
Så hur blev det? Ovant är min första tanke. Allt som stod lite till vänster i rummet står nu istället lite till höger, för att vara i fas med taklampan. Allt som stod på vänster sida om något står nu istället till höger om detsamma. Förhoppningsvis kommer jag inte trampa ner något när jag yrvaken stormar upp för att stänga av väckarklockan om sju timmar.
Imorgon skall jag försöka få upp lite bilder så ni kan se själva och kanske tillockmed kommentera om ni har några tankar om min nya look...



Nu blir det iallafall sängen.
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0