Tyck synd om mig!

Göteborgsvarvet närmar sig med stormsteg och jag känner verkligen hur uppladdningen är helt perfekt... Eller?
För två veckor sedan lyckades jag dra på mig en monsterfyrkylning som varade i en vecka. Och nu igår måste jag ha ätit något(eller någon?) som jag inte borde. Detta resulterade i att jag vaknade upp illamående och utmattad imorse... Envis som jag är började jag naturligtvis ändå dagen med att åka in till skolan för att få arbetat på ett PM. När jag lite senare under dagen insåg att jag inte skulle kunna jobba något bestämde jag mig för att åka hem. Och det blev nog en av de värsta spårvagnsresor jag haft. Satt och skakade och svettades på samma gång. Allt detta för att jag hade mer ont i magen än jag kan komma ihåg att jag någonsin haft förr.
Så nu sitter jag här ensam på 26 kvadratmeter med ett paket knäckebröd och en stor karaff vatten. Livet är gött....



Ber om ursäkt för allt detta tyck-synd-om-mig crap, men det är faktiskt jävligt synd om mig just nu!

Kommentarer
Postat av: louise

tycker synd om dej

2010-05-23 @ 13:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0