Valborg i sms

Ikväll har jag skrivit mycket blogg på min mobil.. Saker som jag vanligtvis brukar dela med mig av här. Men istället tänkte jag testa någonting helt nytt. Med en cliffhanger såklart. Nämligen skriva alla mina sms i in och utkorg från det att kvällen började. Ingen censur eller rättstavning...

Moiooitherlooover jah är SMINKAD. jag saknar dig katt!! :)
Från: Sofiekatt


Jag saknar dig mer! Du är världens bästa katt? victor halsar sin öl och hälsar
Till: Sofiekatt


Jag älskar dig? Ohh hälsa tillbaka, Victor är en bra kisse!! Öla ner sig sminkad
Från: Sofiekatt


Alltid! du är bäst?
Till: Sofiekatt

Du är utsåld strippa?
Från: Sofiekatt


Sålt alla minuter ikväll!
Till: Sofiekatt

Tappade just bort victor vid dansband. Är vid whiskey nu... Men var är du?!
Till: Pär cocksie ped

Jag älskar dig hora? Jag måste hälsa på dig helgen  efter den 15?
Från: Sofiekatt


Att du skall
Till: Sofiekatt


Ja det ska jag
Från: Sofiekatt


Drog upp wj trappa, typ commercia´  heter dansgolvet men vi lwtar efter pop o rock
Från: Isabelle Pyssling


Ni är inte här eller där?
Till: Isabelle pyssling

Vi står i kö till hoppborgen nu
Från: Isabelle Pyssling


Vi med!?
Till: Isabelle Pyssling


Var är du?
Till: Fredrik ped


Väntar på the sounds. Ses efter det:-) love you all
Från: Fredrik ped


Sopa!
Till: Fredrik ped


Var är du?
Från: Sofia


Var är du?
Från: Sofia


Tappade er helt!
Till: Sofia


Kommer inte in, för fullt:-(
Från: Sofia


Vi är också fast
Till: Sofia


Var?
Från: Sofia


Var är ni?
Till: Sofia


Snart inne, var du?
Från: Sofia


Jagköper burgare, Där ni köpte
Till: Sofia

Var er du?
Till: Axel rosie ped, Cajsakatt, Tobbe topsie ped


Var är du?
Till: Victor vickan ped


Whiskyrummet:)
Från: Tobbe topsie ped


Ok:)
Till: Tobbe topsie ped


The sounds längst fram till vänster du?
Från: Axel rosie ped

Är i hopptornet! Var fan är ni?
Från: Pär cocksie ped


Har du kul
Från: Fia


Ja
Till: Fia


Ok
Från: Fia


Vart är du pam?
Till: Isabelle Pyssling


Vart är du?!
Till: Isabelle Pyssling


We are beautiful, we are doomed.
Till: Nathalie in dreams


Vad händer? Var är ni?
Till: Damir


Hemma:)
Från: Damir


Sopa. Redan?
Till: Damir


Jupp.började tidigt:)
Från: Damir

Var är ni?
Från: Fredrik ped


Vid kareoke förra året.
Till: Fredrik ped


Hej sorry hadw aldrig mobilen på mig så såg inte smsen förrän nu o nu är jag näästan hemma, sorry!
Från: Isabelle Pyssling


Okej
Till: Isabelle Pyssling


Jag vet inte varför men jag tänker alltid på dig när jag är påväg hem. Jag tror det är för att du helt enkelt är bäst av alla jag vet... Ja
Till: Okänd

Batteri dör och sista meddelandet hinner inte bli längre än så.



Och med de orden tänker jag säga godnatt! Morgondagen blir fylld av IKEA-möbelbyggande och ommöblerande. Hoppas ni får det bättre än mig...

Kommentarer
Postat av: sofiabergdén .

oj jävlar

2010-05-01 @ 11:29:50
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: Liv

vem älskar du?!:D

2010-05-01 @ 21:31:08
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0